Milí rodiče,

Tento e-mail jsem dostala od cestovní kanceláře, závisí jen na Vás, jestli máme zrušit zájezd do Chorvatska. Raději jsem chtěla, ať mi pokyny napíše cestovní kancelář, abych Vám mohla poskytnout úplné informace. Bylo mi řečeno, že pokud vláda rozhodne o uzavření hranic, tak by nám měla být vrácená plná částka.

Všem Vám přeji hodně zdraví

Rohánková Šárka

zástupce ředitele

...............................................................................................

Informace od cestovní kanceláře

Dobrý den,

omlouvám se za zpoždění, byli jsme mimo kancelář.  Stornopoplatek u jistě zrušené osoby je 500,- Kč + cestovní pojištění, tato sazba bude platit ještě do měsíce před odjezdem. V tuto chvíli doporučuji počkat, nikdo neví, jak se bude situace vyvíjet. Proto jsme i základní stornopoplatek posunuli ze 60 na 30 dní, aby klienti nemuseli panikařit.

Změna termínu samozřejmě možná bude, ale v tuto chvíli stejně nemůžeme jistě říci, na jaký termín.

Opravdu doporučuji počkat, myslím že tak 10-14 dní a mohlo by být jasněji….

 

Cestovní kancelář posunula termín odstoupení od smlouvy z 60 dní na 30 dní, což si myslím, že měsíc před zájezdem už budeme vědět zase více ohledně této mimořádné situace.